Mając na względzie rekomendację służb sanitarnych zaleca się jako podstawową formę kontaktu:
- telefon,
- pocztę elektroniczną,
- serwis praca.gov.pl
- skrzynkę podawczą umieszczoną przed siedzibą urzędu,
- pocztę tradycyjną
- wcześniejsze umówienie na wizytę z pracownikiem właściwego działu,
W pozostałych sprawach należy kontaktować się z:
- sekretariatem 68 432 67 50
- Księgowość (odbiór weksli) 68 432 67 87
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE PODCZAS OBSŁUGI
- Klienci będą obsługiwani bez osób towarzyszących za wyjątkiem osób niepełnosprawnych.
- Z uwagi na konieczność zachowania reżimu sanitarnego i uniknięcia kolejek prosimy o przyjście max 10 minut przed umówioną godziną. Klienci którzy przyjdą wcześniej będą oczekiwać na wizytę przed siedzibą urzędu. Klienci którzy się spóźnią mogą zostać nieobsłużeni.
- Należy zachować dystans 2 metrów między oczekującymi.
- Klienci przychodzący do urzędu muszą być zaopatrzeni w środki ochrony osobistej, tj. maseczki ochronne zasłaniające nos i usta.
- Po wejściu do siedziby urzędu należy bezzwłocznie zdezynfekować ręce dostępnym płynem do dezynfekcji (dotyczy to zarówno osób w rękawiczkach jednorazowych jak i bez nich).
- W przypadku klientów, którzy nie spełniają wymogów sanitarnych lub sprawiają wrażenie chorych pracownik ma prawo odmówić obsługi takiej osoby.
- W siedzibie urzędu przebywać mogą wyłącznie osoby, które są obsługiwane
ZASADY OBSŁUGI W ŻAGANIU - informacja
ZASADY OBSŁUGI W FILII W SZPROTAWIE - informacja